categorie: Economie / Bedrijfskunde

Super social

500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn

Verkrijgbaar als
Koop nu voor
€ 24,50
Uitvoering
Paperback
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt. Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn. Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.
Auteur
ISBN9789461263285
Leverbaarheidleverbaar
Druk1
TaalNederlands
Datummei 2019
Pagina's208
Afmetingen216x136x23mm (hxbxd)
Gewicht331 gr
UitgeverUitgeverij Haystack