categorie: Management en ondernemen / Management

Klantgestuurde businessmodellen

innoveren tot in het hart van je organisatie

Verkrijgbaar als
Koop nu voor
€ 32,50
Uitvoering
Gebonden
Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen. Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft. Daarmee biedt het alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie. * Een simpel en verfrissend model om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen. * Verplichte literatuur binnen het managementonderwijs, beproefd in de adviespraktijk. * Met nieuwe voorbeelden en onderwerpen, zoals de gevolgen voor je merk.
Auteur
Medewerker
ISBN9789089651488
Leverbaarheidleverbaar
Druk2
TaalNederlands
Datummei 2013
Pagina's228
Afmetingen228x176x18mm (hxbxd)
Gewicht536 gr
UitgeverVan Duuren Management

Kijk ook eens naar...