categorie: Sport / Sportverhalen

In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

Verkrijgbaar als
Koop nu voor
€ 19,95
Uitvoering
Paperback
In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.
Auteur
Medewerker
ISBN9789054721574
Leverbaarheidleverbaar
TaalNederlands
Datumapril 2011
Afmetingen230x171x10mm (hxbxd)
Gewicht284 gr
UitgeverArko Sports Media

Kijk ook eens naar...