categorie: Marketing en communicatie / Marketing

Elke klant is er één!

jij als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf

Koop nu voor
€ 24,95
Uitvoering
Paperback
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er moeite mee hebben dat 'hun' medewerkers niet de juiste ambassadeursrol vervullen?Over hoe dat komt en hoe zowel leidinggevenden als medewerkers hierin verandering kunnen brengen heeft Jos Spätjens dit boekje geschreven. Het is een pleidooi voor meer zelfinitiatief bij medewerkers om er voor klanten 'voor te gaan'. Tegelijk geeft hij managers en leidinggevenden tips en adviezen hoe ze zo'n cultuur kunnen bereiken.
Auteur
ISBN9789031351800
Leverbaarheidpod
Levertijd5 werkdagen
Druk1
TaalNederlands
Datumnovember 2007
Pagina's70
Afmetingen210x148x5mm (hxbxd)
Gewicht106 gr
UitgeverBohn Stafleu van Loghum